Parijs dag 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marina Harm - WaarBenJij.nu Parijs dag 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marina Harm - WaarBenJij.nu

Parijs dag 2

Door: mlle Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

29 Juli 2015 | Frankrijk, Parijs

Thijs en Harm zijn nog niet terug van hun Disney-dag, maar via sms begrepen dat ze zich amuseren.
We genieten van ons luxe hotel "Meliã". Afgezien van dat er geen haarföhn is (ongelooflijk! maar ik heb er natuurlijk een bij me), klopt alles aan dit hotel. De badkamer geef ik een 9,5.
We zitten 12 hoog en hebben mooi uitzicht op de stad, incl verlichte Eiffeltoren.
1 minuut lopen naar de metro. We vonden het eigenlijk best rustig in de stad tot het moment dat we bij het Louvre aankwamen, dáár stond iedereen!
Naar onze vertrouwde winkel Nature et Découvertes gegaan, welke zich in de Caroussel van het Louvre begint. Weer wierookstokjes ingeslagen en wat dies meer zij.

S en ik zijn elkaar nog kwijtgeraakt in de Bon Marché, waardoor S geen jurk van Max Mara heeft gekocht, ze kon geen beslissing nemen. Intussen zat ik in de zon een café au lait te drinken.
Het museum en oude atelier van Zadkine bezocht (de schepper van het monument ter herinnering aan het bombardement op Rotterdam). Prachtig, een collectie van zo'n 30 beelden in intieme setting. In de brochure staat overigens dat het bombardement in 1941 was, de sukkels.
We konden het niet laten nog een keer de Uniqlo in te gaan en met moede voeten van het lopen zijn we hotelwaarts gegaan.


  • 29 Juli 2015 - 21:25

    Hans:

    Goh, jammer van die jurk.

  • 31 Juli 2015 - 22:19

    Titia:

    Nature et Decouvertes......was ook eerst in Amsterdam!!! Geweldige winkel......!!! Marina....ik geniet van je Reisverslag!!! Pleins des bisous!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marina

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 1771

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

La douce France

Landen bezocht: